Polityka prywatności

1. Administrator danych osobowych i podmiot przetwarzający

Na podstawie umowy powierzenia danych osobowych z dnia 5 czerwca 2024 r. JP Manager Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 02-495) przy ulicy Plac Czerwca 1976 Roku 2, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0001083085, NIP: 522-328-58-35, przetwarza dane osobowe zbierane za pośrednictwem strony internetowej w imieniu Administratora danych osobowych – CLW Logistic Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 02-495) przy ulicy Plac Czerwca 1976 Roku 2, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000360363, NIP: 7773171486, REGON 301485310, e-mail: biuro@lindenproperty.pl (dalej powoływany jako „ADO”).

 

2. Podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe zbierane przez ADO są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

3. Zakres i cele przetwarzania danych osobowych

  1. ADO przetwarza jedynie dane osobowe, które Użytkownik podał w związku z korzystaniem ze Strony internetowej.
  2. Przetwarzanie danych odbywa się w zakresie:
    a) nawiązania współpracy (dane kontaktowe takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP, jak również nazwa, adres i numer REGON jednoosobowej działalności gospodarczej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
    b) dochodzenia należności (zakres danych: imię, nazwisko, adres, adres dostawy, e-mail, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia bądź obrony praw) – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    c) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ADO w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej (zakres danych: wszelkie dane uzyskane od Użytkownika) – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
    d) prowadzenia własnych działań marketingowych i promocyjnych (zakres danych: imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu) – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    e) prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych na podstawie odrębnie udzielonej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
    f) przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (zakres danych: imię, nazwisko, adres, adres dostawy, e-mail) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
    g) używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

 

4. Dane zbierane od użytkowników

  1. ADO może zbierać następujące dane osobowe Użytkownika za pośrednictwem bezpośredniego kontaktu ze Strony (np. mailowego lub telefonicznego):
    a) dane identyfikacyjne (m.in. imię, nazwisko),
    b) dane kontaktowe (numer telefonu, adres, adres e-mail),
    c) inne dane przekazane przez Użytkownika w trakcie kontaktu z ADO.
  2. Przeglądanie zawartości Strony internetowej nie wymaga podawania danych osobowych innych niż pozyskiwane automatycznie informacje o parametrach połączenia.

 

5. Okres przechowywania danych

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 (jednego) roku. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte, chyba że ich dalsze przetwarzanie w określonym zakresie stanowi obowiązek wynikający z przepisów prawa, pozostaje konieczne dla wywiązania się z zobowiązań umownych, dla zapewnienia bezpieczeństwa Użytkowników, zwalczania oszustw i nadużyć lub też ustalenia i ochrony naszych praw lub dochodzenia roszczeń. Okres przetwarzania danych w powyższych przypadkach określany jest indywidualnie, nie może przekroczyć jednak 10 lat od momentu realizacji powyższych celów.

 

6. Prawa użytkowników

  1. ADO zapewnia Użytkownikom realizację uprawnień, o których mowa poniżej. W celu realizacji uprawnień należy wysłać odpowiednią prośbę pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w punkcie 1 powyżej lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny wskazany w punkcie 1 powyżej.
  2. Użytkownik ma prawo do:
    a) dostępu do treści danych,
    b) sprostowania/zaktualizowania danych,
    c) usunięcia danych,
    d) ograniczenia przetwarzania danych,
    e) przenoszenia danych,
    f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    g) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    h) wniesienia skargi do organu nadzoru, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

7. Profilowanie i odbiorcy danych

  1. ADO nie profiluje danych osobowych Użytkowników.
  2. ADO może udostępniać zebrane dane do podmiotów obejmujących: pracowników, współpracowników, firmy kurierskie, kancelarie prawne, operatorów systemów płatności on-line, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi IT. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Dane osobowe mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
  3. Odbiorcom, którzy nie zostali wskazani powyżej, przetwarzane dane osobowe nie są udostępniane na zewnątrz w formie, która pozwalałby na jakąkolwiek identyfikację Użytkowników.

 

8. Zabezpieczenie danych

ADO dokłada wszelkich starań, aby zabezpieczyć dane osobowe i ochronić je przed działaniem osób trzecich, a także wykonuje nadzór nad bezpieczeństwem danych przez cały okres ich przetwarzania w sposób zapewniający ochronę przed nieautoryzowanym dostępem osób trzecich, uszkodzeniem, zniekształceniem, zniszczeniem lub utratą.

 

9. Przekazywanie danych poza EOG

Dane osobowe nie są przekazywane do państw spoza EOG. ADO korzysta z serwerów do przechowywania danych ulokowanych w państwach należących do EOG.

 

10. Pliki cookies

  1. Stosowane przez ADO cookies są bezpieczne dla urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania, lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez użytkownika i dostosować serwis indywidualnie dla każdego Użytkownika. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość.
  2. Typy plików cookies:
    a) cookies sesyjne: są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie żadnych danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika,
    b) cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie żadnych danych osobowych, ani żadnych informacji poufnych z urządzenia użytkownika.
  3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies. Zalecane jest stosowanie oprogramowania z włączoną obsługą plików cookies.
  4. ADO wykorzystuje pliki cookies w celach:
    a) konfiguracji serwisu,
    b) rozpoznania urządzenia Użytkownika serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb,
    c) zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści,
    d) uwierzytelniania Użytkownika w serwisie i zapewnienia utrzymania sesji użytkownika w serwisie,
    e) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki – zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności,
    f) optymalizacji i zwiększenia wydajności świadczonych usług,
    g) analiz i badań oglądalności.

 

11. Zmiany w polityce prywatności

ADO ma uprawnienie do zmiany niniejszego dokumentu. Aktualna treść Polityki Prywatności dostępna jest na Stronie internetowej.

 

12. Postanowienia końcowe

Niniejszy dokument nie ogranicza jakichkolwiek uprawnień przysługujących Użytkownikowi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.