Polityka prywatności
1. Administrator danych osobowych i podmiot przetwarzający
Na podstawie umowy powierzenia danych osobowych z dnia 5 czerwca 2024 r. JP Manager Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 02-495) przy ulicy Plac Czerwca 1976 Roku 2, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0001083085, NIP: 522-328-58-35, przetwarza dane osobowe zbierane za pośrednictwem strony internetowej w imieniu Administratora danych osobowych – CLW Logistic Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 02-495) przy ulicy Plac Czerwca 1976 Roku 2, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000360363, NIP: 7773171486, REGON 301485310, e-mail: biuro@lindenproperty.pl (dalej powoływany jako „ADO”).
2. Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe zbierane przez ADO są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Zakres i cele przetwarzania danych osobowych
- ADO przetwarza jedynie dane osobowe, które Użytkownik podał w związku z korzystaniem ze Strony internetowej.
- Przetwarzanie danych odbywa się w zakresie:
a) nawiązania współpracy (dane kontaktowe takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP, jak również nazwa, adres i numer REGON jednoosobowej działalności gospodarczej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
b) dochodzenia należności (zakres danych: imię, nazwisko, adres, adres dostawy, e-mail, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia bądź obrony praw) – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
c) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ADO w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej (zakres danych: wszelkie dane uzyskane od Użytkownika) – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
d) prowadzenia własnych działań marketingowych i promocyjnych (zakres danych: imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu) – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
e) prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych na podstawie odrębnie udzielonej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
f) przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (zakres danych: imię, nazwisko, adres, adres dostawy, e-mail) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
g) używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
4. Dane zbierane od użytkowników
- ADO może zbierać następujące dane osobowe Użytkownika za pośrednictwem bezpośredniego kontaktu ze Strony (np. mailowego lub telefonicznego):
a) dane identyfikacyjne (m.in. imię, nazwisko),
b) dane kontaktowe (numer telefonu, adres, adres e-mail),
c) inne dane przekazane przez Użytkownika w trakcie kontaktu z ADO. - Przeglądanie zawartości Strony internetowej nie wymaga podawania danych osobowych innych niż pozyskiwane automatycznie informacje o parametrach połączenia.
5. Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 (jednego) roku. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte, chyba że ich dalsze przetwarzanie w określonym zakresie stanowi obowiązek wynikający z przepisów prawa, pozostaje konieczne dla wywiązania się z zobowiązań umownych, dla zapewnienia bezpieczeństwa Użytkowników, zwalczania oszustw i nadużyć lub też ustalenia i ochrony naszych praw lub dochodzenia roszczeń. Okres przetwarzania danych w powyższych przypadkach określany jest indywidualnie, nie może przekroczyć jednak 10 lat od momentu realizacji powyższych celów.
6. Prawa użytkowników
- ADO zapewnia Użytkownikom realizację uprawnień, o których mowa poniżej. W celu realizacji uprawnień należy wysłać odpowiednią prośbę pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w punkcie 1 powyżej lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny wskazany w punkcie 1 powyżej.
- Użytkownik ma prawo do:
a) dostępu do treści danych,
b) sprostowania/zaktualizowania danych,
c) usunięcia danych,
d) ograniczenia przetwarzania danych,
e) przenoszenia danych,
f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
g) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
h) wniesienia skargi do organu nadzoru, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Profilowanie i odbiorcy danych
- ADO nie profiluje danych osobowych Użytkowników.
- ADO może udostępniać zebrane dane do podmiotów obejmujących: pracowników, współpracowników, firmy kurierskie, kancelarie prawne, operatorów systemów płatności on-line, podmioty świadczące na naszą rzecz usługi IT. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Dane osobowe mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
- Odbiorcom, którzy nie zostali wskazani powyżej, przetwarzane dane osobowe nie są udostępniane na zewnątrz w formie, która pozwalałby na jakąkolwiek identyfikację Użytkowników.
8. Zabezpieczenie danych
ADO dokłada wszelkich starań, aby zabezpieczyć dane osobowe i ochronić je przed działaniem osób trzecich, a także wykonuje nadzór nad bezpieczeństwem danych przez cały okres ich przetwarzania w sposób zapewniający ochronę przed nieautoryzowanym dostępem osób trzecich, uszkodzeniem, zniekształceniem, zniszczeniem lub utratą.
9. Przekazywanie danych poza EOG
Dane osobowe nie są przekazywane do państw spoza EOG. ADO korzysta z serwerów do przechowywania danych ulokowanych w państwach należących do EOG.
10. Pliki cookies
- Stosowane przez ADO cookies są bezpieczne dla urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania, lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez użytkownika i dostosować serwis indywidualnie dla każdego Użytkownika. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość.
- Typy plików cookies:
a) cookies sesyjne: są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie żadnych danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika,
b) cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie żadnych danych osobowych, ani żadnych informacji poufnych z urządzenia użytkownika. - Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies. Zalecane jest stosowanie oprogramowania z włączoną obsługą plików cookies.
- ADO wykorzystuje pliki cookies w celach:
a) konfiguracji serwisu,
b) rozpoznania urządzenia Użytkownika serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb,
c) zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści,
d) uwierzytelniania Użytkownika w serwisie i zapewnienia utrzymania sesji użytkownika w serwisie,
e) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki – zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności,
f) optymalizacji i zwiększenia wydajności świadczonych usług,
g) analiz i badań oglądalności.
11. Zmiany w polityce prywatności
ADO ma uprawnienie do zmiany niniejszego dokumentu. Aktualna treść Polityki Prywatności dostępna jest na Stronie internetowej.
12. Postanowienia końcowe
Niniejszy dokument nie ogranicza jakichkolwiek uprawnień przysługujących Użytkownikowi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.